مديرعامل شرکت مخابرات ايران از برنامه ريزي براي بهبود مستمر اينترنت مخابرات خبر داد.
وايمکس نيوز- به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه تهران،رسول سراييان صبح امروز در قالب بازديد از نمايشگاه الکامپ 2016 اظهار کرد:مهم ترين بحث فعلي شرکت مخابرات را مي توان ره نگاشت پنج ساله اين شرکت دانست.
وي با تاکيد بر اهميت مشتري مداري براي بنگاه هاي تجاري گفت:بر همين اساس براي جلب رضايت حداکثري مشترکان شرکت مخابرات اين برنامه را مورد توجه جدي قرار داده است.
مديرعامل شرکت مخابرات ايران در توضيح بيشتر اين مطلب عنوان کرد:بر همين اساس براي دستيابي به اين هدف ،در حوزه اينترنت و کيفيت آن راهکارهاي متنوعي مانندارائه اينترنت 50 مگابايتي يا استفاده از CDNها را مورد استفاده قرار داده ايم.
سرائيان همچنين راه اندازي معاونت امور مشتريان را گامي ديگر در راستاي جلب رضايت مشترکان مخابرات برشمرد و افزود:در حوزه واگذاري تلفن ثابت و ميزان رضايتمندي مشترکان،در مناطق مختلف وضعيت متفاوتي حاکم است که با بررسي شرايط هر منطقه تلاش داريم نيازها و کاستي ها را در مناطق مختلف شناسايي و مرتفع کنيم.